REGULAMENT
cu privire la programarea on-line în vederea transcrierii certificatelor/extraselor de stare civilă/extraselor multilingve ale actelor de stare civilă privind cetățenii care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetățenia română în temeiul art.10 și 11 din Legea nr.21/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și care nu au avut niciodată domiciliul în România
Art.1. Programarea pentru depunerea cererilor în vederea transcrierii certificatelor/extraselor de stare civilă/extraselor multilingve ale actelor de stare civilă privind cetățenii care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetățenia română în temeiul art.10 și 11 din Legea nr.21/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și care nu au avut niciodată domiciliul în România se face on-line, pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava – Secțiunea Programări online - Programare online - pentru transcriere acte.
Art.2. La Direcția Municipală de Evidență a Persoanelor Suceava – Serviciul stare civilă se poate solicita transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă/extraselor multilingve ale actelor de stare civilă, indiferent de instituția la care persoanele au depus dosarul de acordare/redobândire a cetățeniei române sau cea care a eliberat Certificatul de Cetățenie.
Art.3. Înainte de programare, persoana interesată se asigură că îndeplinește condițiile prevăzute la art.41 alin.7 din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare și că deține toate actele necesare transcrierii prevăzute de lege și menționate în lista documentelor necesare transcrierii certificatelor/extraselor de stare civilă, publicată pe pagina de internet menţionată la art.1.
Art.4. Programarea pentru depunerea cererilor de transcriere se poate face începând cu ora 12 a zilei de 15, din ultima lună din fiecare semestru. Programarea se va face pentru zilele de luni, marţi şi miercuri ale fiecărei săptămâni din semestru.
Art.5. Data programării şi ora sunt alocate automat de către sistem în ordinea înregistrării. Administratorul aplicației își rezervă dreptul de a anula programările frauduloase.
Art.6. Programul de primire a documentaţiilor este de luni până miercuri, în intervalul orar 8-14.
Art.7. Un interval orar este alocat unei singure persoane/cereri și nu unei familii.
Art.8. Programarea este gratuită şi netransmisibilă şi este valabilă NUMAI dacă solicitantul a primit confimarea pe emailul de pe care a făcut programarea, care conţine data şi ora programării.
Art.9. Neprezentarea la data programată, neconformitatea datelor din actele prezentate sau lipsa actelor necesare duc la anularea rezervării.
Art.10. Nu se primesc cererile cu documentaţie incompletă.
Art.11. Numărul maxim de programări pe zi este de 5. În cazul în care programarea on-line se efectuează pentru o zi lucrătoare care ulterior este stabilită ca fiind nelucrătoare prin act normativ, cererea se depune în următoarea zi lucrătoare, în acelaşi interval orar comunicat prin confirmarea programării iniţiale.
Art.12. Prin continuarea procedurii de programare on-line solicitanţii sunt de acord cu prelucrarea datelor personale, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește datele cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date
Art.13. Prezentul Regulament se aduce la cunoştinţă publică prin afişare la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet.
Art.14. Cu data intrării în vigoare a prezentului Regulament îşi încetează efectele Regulamentul aprobat prin Dispoziţia nr.656 din 28.04.2021.