pentru ocuparea a 5 posturi contractuale vacante de conducere din cadrul Direcției Administrația Piețelor, respectiv:
• Șef serviciu al Serviciului Investiții, Reparații și Administrativ
• Șef birou al Biroului Piețele Agroalimentare Centrală și Ițcani
• Șef birou al Biroului Piața Agroalimentară George Enescu
• Șef birou al Biroului Piața Agroalimentară Burdujeni
• Șef birou al Biroului Complexul Comercial “Bazar”.
Condițiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă într-unul din domeniile: științe inginerești, științe economice sau științe administrative;
- vechime în specialitate necesară de minimum 4 ani.
Concursul va consta în 3 etape succesive: selecția dosarelor, proba scrisă şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
• 9 septembrie 2019, ora 14:00 - termenul limită pentru depunerea dosarelor la sediul Primăriei Municipiului Suceava;
• 18 septembrie 2019, ora 10:00 - proba scrisă ce se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Suceava.
• Data, ora şi locul susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afișare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise sau a interviului, după caz, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestații: comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afișare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor, imediat după soluționarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs (formularul se pune la dispoziție de Serviciul resurse umane)
- curriculum vitae
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii, după caz
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- după caz: copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverință care să certifice vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor
- cazierul judiciar
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoțite de originale - pentru conformitate.
Relații suplimentare se pot obține la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.