A N U N Ţ
Nr. 37/29.04.2016
Teatrul Municipal „Matei Visniec” Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante din cadrul instituţiei de spectacole Teatrul Municipal ,,Matei Vişniec“, după cum urmează:
Direcţia artistică – Compartiment artistic:
- Actor, grad profesional debutant - 3 posturi;
- Actor, grad profesional , II - 3 posturi;
- Actor, grad professional, I - 2 posturi;
- Actor, grad professional, IA - 2 posturi;
- Secretar literar, grad professional, I - 1 post;
- impresar artistic, grad professional, I - 1 post;
Birou tehnic de scenă:
- şef birou, gr.II – regizor tehnic - 1 post;
- operator lumini, tr.IA - 1 post;
- operator sunet, video, efecte spec,tr.IA- 1 post;
- Maşinişti, tr.I - 2 posturi;
- Maşinist, tr.II - 1 post;
- Recuziter, tr.I - 1 post;
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice pe posturi:
Pentru posturile de actor:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul artelor spectacolului(actorie);
- vechime în specialitate de minimum:
6 luni pentru postul de actor, gr.II;
3 ani si 6 luni pentru postul de actor, gr.I;
6 ani si 6 luni pentru postul de actor, gr.IA;
Secretar literar, gr.I
- vechime în specialitate de minimum 3 ani şi 6 luni;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul teatrologie(management cultural, jurnalism teatral);
impresar artistic, gr.I :
- vechime în specialitate de minimum de 3 ani si 6 luni
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: ştiinţe economice;
şef birou, gr.II – regizor tehnic :
- vechime în specialitate de minimum 4ani;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
pentru posturile de operator lumini şi operator sunet,video,efecte speciale, tr.IA:
- vechime în specialitate de minimum 6 ani şi 6 luni;
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
pentru posturile de maşinist tr.I şi recuziter, tr.I :
– vechime în specialitate de minimum 3 ani şi 6 luni;
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
Maşinist, tr.II:
- vechime în specialitate de minimum 6 luni
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba practică şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
- 13 mai 2016, ora 1400 - termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Primăriei municipiului Suceava;
- 20 mai 2016, ora 1000 - proba practică ce se va desfăşura la sediul Teatrului Municipal ,,Matei Vişniec”, str.Dragoş Vodă, nr.1 Suceava;
Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.
- Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului şi a rezultatelor finale se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei/concursului.
- Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
- În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţii depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţiilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs*
- curriculum vitae*
- copia actului de identitate
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale - pentru conformitate.
* Formularele se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
Manager,
Carmen Veronica Steiciuc