ANUNŢ NR. 34540/1.11.2016
Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante din cadrul Direcţiei Administraţia Pieţelor, după cum urmează:
• Compartimentul control alimente de origine animală
- inspector de specialitate debutant - 1 post - BIBLIOGRAFIE
• Biroul investiţii, reparaţii şi administrativ – Compartimentul tehnic:
- sudor, tr.IV - 1 post
• Piaţa Agroalimentară Centrală
- Îngrijitor - 1 post
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale:
- cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice:
pentru postul de inspector de specialitate debutant:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniul ingineriei produselor alimentare ;
- cunoştinţe de operare pe calculator de nivel mediu;
pentru postul de sudor, tr.IV :
- calificare în meseria de sudor
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
• 14 noiembrie 2016, ora 14:00 - termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Primăriei municipiului Suceava;
• 21 noiembrie 2016, ora 10:00 - proba scrisă ce se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Suceava;
• 21 noiembrie 2016, ora 14:00 - proba practică, pentru posturile de sudor tr.IV şi îngrijitor ce se va desfăşura la sediul Direcţiei Administraţia Pieţelor;
• Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă / proba practică.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului şi a rezultatelor finale se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei/concursului.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţii depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţiilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs*
- curriculum vitae*
- copia actului de identitate
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale - pentru conformitate.
* Formularele se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
PRIMAR,
ION LUNGU