ANUNŢ NR. 30060/26.09.2016
Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante din cadrul Direcţiei Generale a Domeniului Public, după cum urmează: Bibliografie
• Sectorul prestări, servicii:
- şef sector , gr.II - 1 post
• Atelierul întreţinere, reparaţii:
- referent, treapta IA - 1 post
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
- cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011,cu modificările şi completările ulterioare;
• pentru postul de şef sector –Sectorul prestări, servicii
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniul, ştiinţe administrative cu specializarea administraţie publică;
- vechimea în muncă /specialitatea necesară : minimum 4 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator de nivel mediu;
• pentru postul de referent tr.IA – Atelierul întreţinere, reparaţii
- studii medii tehnice absolvite cu diplomă de bacalaureat şi studii postliceale tehnice absolvite cu diplomă;
- vechimea în muncă / specialitatea necesară: minimum 9 ani;
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
• 07 octombrie 2016, ora 14:00 - termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Primăriei municipiului Suceava;
• 18 octombrie 2016, ora 10:00 - proba scrisă ce se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Suceava;
• Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului şi a rezultatelor finale se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei/concursului.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţii depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţiilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs* - model cerere
- curriculum vitae* - CV
- copia actului de identitate
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale - pentru conformitate.
* Formularele se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
PRIMAR,
Ion Lungu