pentru ocuparea unui post contractual vacant de îngrijitor din cadrul Compartimentului Administrare Bază Sportivă Stadionul Areni al Serviciului Administrare Baze Sportive și Zone de Agrement - Direcția Generală a Domeniului Public.
Concursul va consta în susținerea a două probe de către candidații declarați admiși la selecția dosarelor, respectiv proba practică și interviul.
Condițiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru - Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare;
b) specifice:
- studii generale/medii;
- vechime în muncă de minimum 6 luni.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
• 16 mai 2019, ora 14:00 - termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs la sediul Primăriei municipiului Suceava;
• 28 mai 2019, ora 10:00 - proba practică ce se va desfășura la sediul Direcției Generale a Domeniului Public, str. Universității nr.2;
• Data, ora și locul susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afișare la sediu și pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului primei probe sau a interviului, după caz, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestații: comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse precum și a rezultatelor finale ale concursului se face prin afișare la sediu și pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor, imediat după soluționarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs (formularul se pune la dispoziție de Serviciul resurse umane)
- curriculum vitae
- copia actului de identitate
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
- după caz: copie a carnetului de muncă și/sau adeverință care să certifice vechimea în muncă și în specialitate
- cazierul judiciar
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoțite de originale - pentru conformitate.
Relații suplimentare se pot obține la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, int. 152-252.
PRIMAR,
Ion Lungu