Municipiul Suceava organizează concurs de recrutare, cu respectarea condițiilor generale prevăzute de art.465 alin.(1) din O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea a două funcţii publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Suceava, respectiv consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului investiții - Direcția generală tehnică și de investiții și consilier, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Serviciului proiecte europene și strategii de dezvoltare – Direcția proiecte europene, turism, cultură și transport.
Prima pagină Municipiul Suceava organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea a două funcţii publice de execuție, respectiv consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului investiții - Direcția generală tehnică și de investiții și consilier, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Serviciului proiecte europene și strategii de dezvoltare – Direcția proiecte europene, turism, cultură și transport.
Municipiul Suceava organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea a două funcţii publice de execuție, respectiv consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Serviciului investiții - Direcția generală tehnică și de investiții și consilier, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Serviciului proiecte europene și strategii de dezvoltare – Direcția proiecte europene, turism, cultură și transport.
20.05.2022|
Municipiul Suceava
B-dul. 1 Mai, nr. 5A, 720224, Suceava
tel: +40 230 212696 fax: +40 230 520593 email: primsv@primariasv.ro
Acest site este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020.CodMySmis/Sipoca: 128093/626; www.fonduri-ue.ro, www.poca.roConținutul acestui site web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniuniii Europene.Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor site-ului web.